2013-2014 Eğitim ve Öğretim Yılı Bahar Dönemi katkı payı yatırma ve ders seçme işlemleri yapacak fakültemiz öğrencilerinin aşağıda belirtilen hususlara dikkat etmeleri gerekmektedir.
Süresinde yapılmayan ders seçme ve ders ekleme - çıkarma işlemlerinin daha sonra telafisinin mümkün olamayacağı ve dönem kaybına neden olacağı hususu önemle duyurulur.
DEKANLIK
Ders Kaydı Sürecinde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
1. Ders kaydı işlemleri akademik takvimde ilan edilen tarihlerde yapılacaktır.
2. Ders seçimi yapıldıktan sonra seçilen derslerin danışman öğretim üyesinin onayına gönderilmesi gerekmektedir.
3. Daha önce alınıp başarılı olunamayan ya da DD veya DC notları ile geçildikten sonra değiştirilmek istenen bir seçimlik ders varsa, yeni ders seçildikten sonra önceki dersin sistemden çıkartılmış olduğunun kontrol edilmesi gerekmektedir. Hatalı tekrar (repeat) işlemi varsa not bürosuna bildirilmesi gerekmektedir.
4. Derslerin onaylanmasının ardından danışman tarafından kesin kayıt yapılıp yapılmadığı, öğrenci tarafından sistemden teyit edilmelidir. Aksi durumda danışman öğretim üyesi ile irtibata geçilmelidir.
5. ÖSYM ile kayıtlanan öğrenciler dışında yatay geçiş, dikey geçiş veya af ile kayıtlanan ve intibak dersleri bulunan öğrencilerin olası sorunlarını süreyi geçirmeden danışman öğretim üyeleri veya bölüm başkanlıklarında çözmeleri gerekmektedir.
Ayrıca ders kayıtları ile ilgili bilgilendirici şemaya bu bağlantıdan erişebilirisiniz.